2013年7月17日 星期三

海洋堂 - Gunbuster






注意 光線不是它的配件





從以前就有不少機械人喜歡了,但買就很少買玩具,有點矛盾吧

少買的原因不是因為合金太貴而唔捨得,就是冇出過...

直至SR合金出現 我先開始買機械人玩 間中入下轉輪玩 最後...

抱歉 我扯遠了...

今次分享的是昨日BID到,今日就衝去交收 Gunbuster

Gunbuster  由上年還是前年的某月某日睇完就很喜歡 不論機械人還是故事 最後更讓我流淚了

Gunbuster 甚少商品 可玩性較高的 只有合金魂同兩隻轉輪了 最後我選了哩隻 目的是為了交叉手,哩個招牌姿勢,合金魂同轉輪NO.101都做得不似呢 ~

但哩隻除了哩個POSE外,真的冇野好玩,明明佢武器都唔少

就是這樣,我決定下年高追合金魂好了...

睇得無野玩,而且影下玩下時我整爛了,用AA膠作臨時急救,擇日先再動手術好了...

以上是2012年8月1日的感想

直到今日都冇追合金魂更沒有動手術,相信大家都知道了,對!我買了不久後公布SR...

SR入了,可玩性大加埋今月的武器SET的話,交叉手雖然不及這隻但還可以,是很好的作品原本...

你個死笨大!當我們色盲還是上色高手,整隻唔知乜色出嚟,同動畫差好遠囉,好好地用合金魂的黑鐵色咪好囉 T,T


謝謝觀看

沒有留言:

張貼留言